Roadtrip med vännen

Sista veckan på semestern. Jag och vännen åkte ut på en roadtrip ut på västkusten. Blev väl inte så mycket fotograferat men några fina bilder blev det. Vi började turen med att åka upp till stora köpcentret strax utanför stan, då jag behövde köpa ett CPL-filter (Cirkulärt Polariseringsfilter). Med detta på kameran var jag beredd för det som skulle komma i form av reflektioner i havet.

Vi åkte vägen över Torp köpcenter och ut mot Ellös. Precis innan Henån stannade vi vid en rastplats för att sträcka på benen. Här började jag knäppa lite kort.

 Vi stannade till vid Göksäter för att kolla om det fanns några fynd där, men det fanns det inte. Därifrån över till Flatön och Malmön med hjälp av färja. Som sagt... Fick inte så många bilder, men de jag fick de fick jag. Fick dessutom en lite fin bild på en kyrka som låg mitt ute i ingenstans.

Ja det var väl ungefär det jag fick på denna roadtrippen. Men vad spelar det för roll. Det var skönt att umgås med vännen, och det är ju mycket värt :)





Kommentarer




Kommentera inlägget här:


Kom ihåg mig?


URL/Bloggadress:



 
2015, Bilder, design och text är skyddade av upphovsrätten. Daniel Karlsson Foto